FAQ

FAQ
FAQ
FAQ
FAQ
FAQ
FAQ
 

FAQ

Hoe reserveer ik een kamer?

Via onze website kunt u makkelijk een reservering maken, u ziet dan gelijk onze beschikbaarheid en de prijzen.

Wat is de minimumleeftijd om een kamer te reserveren en erop te verblijven?

De minimumleeftijd is 21 jaar.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

U kunt kiezen tussen 2 opties bij het reserveren. De non-refundable betekent dat de reservering direct na het boeken niet meer kosteloos geannuleerd kan worden. Met de fully flexible optie kunt u tot 2 dagen voor de aankomstdatum nog kosteloos annuleren. Bij te laat annuleren chargen wij 100% van de annuleringskosten.

Hoe annuleer ik mijn reservering?

Om uw reservering te annuleren dient u contact op te nemen met de receptie, dit kan per email of telefonisch.

Hoe pas ik mijn reservering aan?

Of u uw reservering kunt aanpassen is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden die u heeft gekozen. Bij een non-refundable reservering kunt u ook niet meer uw reservering aanpassen. Bij een fully flexible reservering kunt u ook tot 2 dagen voor aankomstdag uw reservering wijzigen.

Heb ik een creditcard nodig om te reserveren?

Nee, u heeft geen creditcard nodig. U kunt ook reserveren met iDeal, ApplePay of GooglePay. Houdt er rekening mee dat wanneer u reserveert de reservering gelijk in rekening wordt gebracht, ook wanneer u een creditcard gebruikt.

Kan ik een reservering maken zonder credit card of vooruitbetaling?

Dit is mogelijk, u dient dan contact op te nemen met de receptie. In dit geval zal uw reservering niet gegarandeerd zijn en houden wij de kamer tot 18:00 vast.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

We accepteren zowat alle betaalpassen maar we accepteren geen contact geld! Een betaalverzoek is eventueel ook mogelijk.

Kan er een extra bed geplaatst worden?

Dit is alleen mogelijk bij de Havendijk Suite, de kosten voor een extra bed zijn € 30 per nacht. Het plaatsen van een babybed is mogelijk in alle kamers, hiervoor zijn de kosten € 15 per nacht.

Kan ik bij jullie parkeren?

Hiervoor zijn er 2 opties. U kunt kosteloos op straat parkeren rond het hotel of u kunt voor € 12,50 per nacht gebruik maken van onze parkeergarage. Ook fietsen kunnen voor € 3 per nacht gestald worden in onze parkeergarage.

Wat zijn jullie openingstijden?

Ons hotel is elke dag geopend van 07:00 tot 23:00, indien u na 23:00 arriveert laat het ons dan weten zodat wij u onze instructies voor late aankomst kunnen sturen. Ons restaurant is geopend van woensdag tot zondag van 12:00 tot 22:00.

Wat zijn de check-in en check-out tijden?

Check-in is vanaf 15:00 en check-out is tot 12:00. Voor € 20 extra is het mogelijk om een uur eerder in te checken of een uur later uit te checken. Dit blijft wel altijd op basis van beschikbaarheid!

Ik ben wat in mijn kamer vergeten, wat moet ik doen?

Bent u iets vergeten in de kamer? Neem dan contact op met de receptie om dit te checken. Wij zijn nooit verantwoordelijk voor verloren voorwerpen. We kunnen niet garanderen dat uw voorwerp gevonden wordt maar als deze gevonden wordt dan houden wij dit maximaal 3 maanden vast. Etenswaren, toiletartikelen en ondergoed wordt i.v.m. hygiene nooit bewaard. Het versturen van een vergeten voorwerp is voor eigen rekening.

Wie kan in contacteren als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft tijdens uw verblijf, over de kamer, ontbijt, personeel of service, laat het ons alstublieft tijdens uw verblijf weten. We proberen uw klacht dan zo goed mogelijk op te lossen. Wilt u na check-out alsnog uw klacht doorgeven, stuur deze dan naar admin@havendijkhotel.nl en wij komen er zo snel mogelijk op terug.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de receptie.